Followers

Saturday, January 1, 2011

Memori suatu ketika

Sesekali trbayang memori lama..aku tersenyum..ketawa..jarang sekali kecewa..kerana trlalu byk yg indah dr duka..lgpown,mana2 yg duka,luka bernanah tu..xsonok pown lau nk dkenang hehe wat mood hancur jerr..
jd sebagai penutup tirai blog aku pd pagi ini..aku paparkan sebahagian kenangan yg pernah aku lalui bersama
kawan2..semoga apa yg trbina dpt mngukir sedikit senyuman hehe...aku rindukan detik yg memberi beribu erti pd wajah2 yg trpampang ... eeiyuw berehat sementara kerana sesi pembelajaran bakal tiba wassalam~~

bersama didepan canselori
g MAHA wat2 brani pgg ular
bersama pemilik WDY mencari roti utk alas perut umat Faculty QS

memori paling sengal haha
assgmnt group yg mencabar hehe

bersantai di pantai Morib dgn camera baru huhu

Lawatan IR bersama rakan seperjuangan..


berpoya-poya kt I-City yg lampu mcm bil xdbayo

bersungguh-sungguh dalam berpasukan "HULA hu LALA"
family day kt Bagan Lalang
melawat sahabat di hospital Serdang

  
sedaya upaya mnyelamatkan assgmnt Network

iftar jamaie bersama warga TQC2

 
mkn bersama pensyarah yg byak berkorban



menyertai pertandingan poster dizaman persekolahan
 

beraya di alam persekolahan
                                                                                                                                               

No comments:

Post a Comment