Followers

Sunday, December 19, 2010

Saat indah bergelar Suami..



Ni gambar kwn ak yg dh brgelar suami isteri..jeng..jeng..jeng..sapekah mereka??? mesti lah "TOK KADI" name manje dia dn izati isterinya haha..siap pkai bju pink..alahai jambunye :)

Kisah yg ak nk kongsikan kat sini,ak n "Tok Kadi" ada wt pjanjian mcm ni..di saat ak baru lpas "JIWA KACAU"

Tok : weh, jom kita deal nk?
aku: mende je la ko ni?
Tok: siapa kawin dlu,dia dpt hadiah..tp hadia mahal la sket..nk??
Aku: alahhhh macam la ak kawin kang...kang ko kawin dlu..
Tok: aishhh jodoh kite x tau...skg nk mnaikn semangat je..kot2 ko dlu..
Aku: ea la tuhhh...haa bajet bpe?
Tok : RM200?ok x? ke nk tambah lg?
Aku: uihhhh..byak tu..hmmm ok..ko cm byk duit sgt je kannnn
Tok : haa cmtu r baru semangat..
Aku : alaa tok ko msti da de makwe kn?sbb tu smgt je ni..
Tok : makwe?hahaha...mane ade..

selang beberapa hari..bganti minggu..bulan....ak pown on FB..tup..tup.."TOK KADI" btunang~~!!!! wahahahahaah fatot la dia beria sgt wt perjanjian ngan ak..nk naikn semangat bagaiiii...rupe2 nyer brtunang dalam diam..xgtau ak!!! siap la ko!!! haha xde makwe ye..tp ade tunag..n skg dh jd isteri dia..hehe
apepown..xpe lah yg penting masjid dah dbina..ak doakn yg trbaik untok "Tok Kadi" hehe..walaupon ak xdpt hadir time dia nikah..huhu padahal ak dh beria nk tgok dia,tp nk wat cane..xde rezki hehe...insyaallah ak datang time majlis kt kg dia...ya Allah,permudahkan urusanku...ak nk bawak hadiah2 yg ak janjikan kat dia..dah la banyakkkkkk..xtau nk angkot cane kang hehe... SELAMAT PENGANTIN BARU TOK!!! SEMOGA BAHAGIA DUNIA AKHIRAT :)

No comments:

Post a Comment