Followers

Thursday, December 30, 2010

Semester baru

yeehaaa xpernah aku rasa serajin ini untuk mngatakan semester baru!!!! mulakan dengan bismillah, niat yg selalu menipu tu perbetulkan sikit demi sedikit..kurangkan aktiviti buang masa..dating? perlu ke nk cite..amboiii byk sgt permintaan soalan yg menunggu jawapan.. hmmm nt lau sem dah bermula..aku xpasti adakah blog aku ak setia trjaga..blog dah macam teman setia aku tatkala mencari teman yg serba kekurangan..yela blog ni xbersuara,xde mata,xde telinga..tp setia terima kata2 aku nk menaip kat dirinya..hehe sonok dpt teman yg diam camni..xmengeluh langsung..aku sygg blog aku..jgn noty2 ea..ewah2 mcm nk bcinta lak kannn ayat ko haha.. apepown azam baru..ahh yelaa tiap sem aku ade azam baru..tp azam je lahh..patu kandas dtgah jalan..tp kali ni ak harap..xkandas lg..aku nk cube ubah sket rentak hidop ak..lau ak x ubah..xde sapa nk ubah..alamak!!jam kat laptop 11.10am basuh baju!!!!!! tepati lah masa..kerana sbnarnya aku dh trlajak 10mnt..eeiyuw gonna miss u blogy

No comments:

Post a Comment